Máme novou tvář!

Proč jsme změnili název, logo a proč máme nový web? Všechny změny, důvody a proces vám ráda odtajním!

Zdravím vás u nové etapy mé značky Pawsome.cz, nyní už Pawsome gangu. Tři a půl měsíce intenzivní práce je za námi a práce další tak bude už příjemnější. Jednou za čas nějakou tu změnu potřebuju a tato byla velmi potřeba! Nemohla jsem se dočkat, až vám všem ukážu, co jsme za tu dobu hezkého vytvořili.

Nový název

Jednou ze změn, kterou jsem potřebovala udělat, byla i změna názvu. Určitě nechceme v budoucnu držet naše výrobky jen pro český a slovenský trh, vlastní vzory ve světě nejsou ani teď zdaleka pravidlem.

Nechtěla jsem radikální změnu, proto jsem se rozhodla použít sousloví, které už jsme v Pawsome používali nějakou tu dobu – Pawsome gang. Myslím, že tak celá změna bude snesitelnější pro ty, kteří jsou zvyklí na starý název.

Nové logo

Po výběru názvu jsme začali řešit nové logo. Chtěla jsem něco fresh, přidrzlého, trošku hipsterského, černobílého a aby tam byla psí tématika. Zadání bylo jasné. 😀 Celkem se o nové logo snažili tři lidi – já se snoubencem Jakubem jsme měli jednu dobrou verzi, moje máma grafička měla pár návrhů taky, ale všechny nás strčil do kapsy Jakubův kolega David, který se přesně naladil na stejnou vlnu a vystřihl logo do puntíku takové, jaké mělo být. První verze byla ještě jiná, vycházela z iniciálů, tvořila srdíčko a byl v ní i pejsek, ale nikdo z našeho okolí tam psa neviděl. 😀 Takže tato verze musela ze stolu.

Druhá verze ale byla to, kde jsem si řekla: “JO, tak to je ONO!”. Naprosto perfektní buldok, přidrzlé brýle, kulaté, přesně jak se mi líbí! Nebylo na něm potřeba nic měnit, pro mě bylo dokonalé a i kamarádi v okolí byli nadšení.

Pouhé logo ale nestačí. Je potřeba nachystat spoustu grafických podkladů pro nové visačky, etikety na produkty, a máme už i svá gumová loga na připravované obojky, vodítka a postroje! Jsou naprosto boží! O balení vám řeknu dál v dalších odstavcích, to je kapitola sama od sebe.

Nový web

Joo, tak o webech bych mohla mluvit hodiny. 😀 Celou homepage jsem si navrhla sama – jak budou vypadat jednotlivé prvky, jaké bude jejich pořadí, vše mám doteď v pracovně nalepené na zdi. 😀 Sepsala jsem si veškeré požadavky, funkce, které mě zaujaly na jiných webech, všechno pěkně na jeden papír a podle toho jsem vybírala i šablonu, aby nejenom krásně vypadala, byla minimalistická a měla švih, ale aby měla i co nejvíce funkcí, které chci. Spoustu věcí jsme řešili i mimo šablonu, ale v základu měla ta naše spoustu věcí, co jsem chtěla – video na hlavním banneru na homepage, velikosti ve formě tlačítek místo rozbalovací nabídky,…

Začátek byl ale šílený porod, to vám musím přiznat. 😀 Klasicky jsme prošli fázemi “to nejde udělat” přes “toto by možná šlo” po “jo, tak to nakonec jde udělat”. V jedné fázi jsme celý eshop smazali a začali znova, takže jsme doháněli několikadenní práci. Začali jsme v červnu, a nyní, když článek píšu (24. července), tak už máme veškeré designové, produktové i kosmetické úpravy za sebou a už nás čeká jen pár technických záležitostí, platební brána, dopravci a samozřejmě celé přesměrování. Teď, když toto čtete, už je vše hádám hotovo. 😀 Myslím, že za dva a půl měsíce dobrá práce – po večerech, víkendech.

Hodně mi pomáhaly se zpětnou vazbou kamarádky Jessica, Kačka a Míša, moc děkuju za pomoc holky! Je potřeba i pohled “zákazníka” a někoho, kdo do toho nečumí 4 hodiny denně. Předělávala jsem celé popisky, úplně všechny fotky dostaly bílé pozadí, což bylo o ořezání každého produktu. To byl MASAKR. Ale za tu práci to podle mě rozhodně stálo a vypadá to mnohem lépe, než “bílé” pozadí ala každý pes jiná ves. To prostě nikdy netrefíte stejně.

Přibyla funkce hlídacího psa, tu už jsme potřebovali jako “prase drbání”. 😀 Platební bránu už máme taky, tu jste chtěli už dlouho!

Na nový web jsem potřebovala i nové fotky našeho týmu. Vybrala jsem si Kristýnu Kvapilovou, kterou už znám déle. Focení bylo super, dokonce i Berta relativně spolupracovala, což jsem úplně nečekala a fotky jsou NÁDHERNÝ. Nemohla jsem vybrat líp!

Na homepage jste viděli i naše nové video, které jsme natáčeli v červenci, mohli jste vidět backstage fotky na Facebooku nebo nějaká storíčka. Natáčel nám ho Kubův známý Martin, který nám dělal už i video o ledvinkách. Potřebovala jsem video, které by zachycovalo jednotlivé kategorie našich produktů a bylo takovým obecným videem o značce. Myslím, že se nám moc povedlo a celé natáčení bylo svižné, za hodinku a půl hotové v super atmosféře a složení.

Neskromně si myslím, že teď máme jeden z nejhezčích pso-eshopů v Česku. A myslím si, že není trapné se pochválit a být pyšný na něco, co člověk dokáže.

Nové balení

I balení se muselo radikálně změnit. Tisknout na každou obálku jméno a vázat mašli začalo být s množstvím objednávek neúnosné a neměla jsem z balení pak vůbec radost. Ani už se mi nelíbilo. 😀 Vám ano, to mě moc těšilo, ale chtělo to změnu. 🙂 Nedělalo mi radost vidět naše balení téměř 1:1 jinde a ve spolupráci s tiskárnou Tercie v Rajhradu jsme udělali tyto skvělé přebaly na krabice, na které napíšu jméno pejska hezky růčo, čas balení se rapidně zkrátí a vypadá to skvěle. Ilustrace na krabici dělal můj Jakub, zejména jednoho pejska z balení jsem vám už ukazovala na Instagramu, říkáme mu pan Hejma. 😀

Celkově mám ze změny obrovskou radost a věřím, že web nám nějaký ten rok vydrží krásně sloužit – ten předchozí vydržel skoro tři roky, než se mi okoukal! 😀